Betrouwbare brandwerende kluis

Voor belangrijke documenten, data, kostbaarheden enz. heb je een betrouwbare brandwerende kluis of kast nodig. Wat je precies nodig hebt kun je bespreken met een medewerker van de brandkastenfabriek van den Hoven. Je krijgt hier goed advies, mensen met ervaring en kennis van zaken staan je graag te woord. Ook chatten is mogelijk, een bezoek aan het bedrijf in Valkenswaard waar de koffie bruin is, behoort ook tot de mogelijkheden. Daarnaast kun je nu alvast een kijkje nemen op de website www.vdhsafes.nl om een indruk te krijgen van het bedrijf en de soorten brandkasten en kluizen. Naast nieuwe producten kun je hier tevens terecht voor gebruikte kluizen tegen een heel aantrekkelijke prijs. Neem daarvoor een kijkje in de outlet. Iets naar je zin gevonden, bestellen kan eenvoudig online op de eerder genoemde website.  

Brandwerende kluis

Aanbod betrouwbare brandwerende kluis

Naast een nieuwe betrouwbare brandwerende kluis kun je bij van den Hoven ook gebruikte (tweedehandse) kluizen kopen, ga daarvoor naar de outlet. Wil je de aangeschafte kluis of kast verankeren voor nog meer zekerheid en veiligheid? Daarvoor heeft van den Hoven de juiste spullen, die je online kunt bestellen. Wil je dit klusje liever niet zelf uitvoeren? Een medewerker van Van den Hoven komt je graag te hulp en zal op een professionele manier jouw kluis of kast verankeren. Je kunt op de website www.vdhsafes.nl een kijkje nemen om een impressie van het bedrijf Brandkastenfabriek Van den Hoven te krijgen. Je treft er allerlei soorten en maten aan voor kluizen en brandkasten in huis en voor gebruik in bedrijven. Heb je een speciale maat nodig, ook daarvoor kan gezorgd worden. Deze aanbieder levert deze producten op maat. Een deskundige kluizenadviseur kan je helpen om de juiste keuze te maken. Bel of mail naar genoemd bedrijf. Je kunt ook de showroom in Valkenswaard bezoeken en een gesprek voeren met een ervaren medewerkers onder het genot van een kopje koffie. 

Server

Maak gebruik van een online werkplek!

De digitalisering is erg belangrijk voor bedrijven. Het maakt veel werkzaamheden veel eenvoudiger. Ook zorgt het ervoor dat veel werkzaamheden veel minder tijd in beslag nemen. Om een bedrijf te laten groeien, is het ook van beland dat daar de ruimte voor is. Door gebruik te maken van een online werkplek zal dat zeker mogelijk zijn. Dit zal het namelijk mogelijk maken om op een zeer flexibele wijze te kunnen werken. Door de online mogelijkheden kan je vanuit verschillende locaties te werk gaan, zolang je de laptop en internet bij de hand hebt. Dit zorgt ervoor dat het altijd mogelijk is om wijzigingen door te geven of ander belangrijke zaken direct toe te passen!

Wat houdt een online werkplek precies in en wat zijn de voordelen?

Een online werkplek is nog niet beken voor iedereen. Ben je er nog niet bekend mee? dan is het zeker tijd om kennis te maken met deze mogelijkheid. Een online werkplek houdt eigenlijk in dat je gaat werken in Cloud. Dit zorgt voor erg veel flexibiliteit. Je bent dan niet meer afhankelijk van een apparaat of een werkplaats. Ook houdt deze online werkplek in dat je zeer veilig te werk kunt gaan! Dit belooft dus zeker dat je veel efficiënter te werk kunt gaan. Een ander zeer belangrijk voordeel is dat je voordeliger werkt met een online werkplek. Het is met een online werkplek namelijk niet meer nodig om vooraf te investeren in een server of software en laptops.

vermeer

Tips bij containerverhuur

Containers kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet. Je kunt zelf een container kopen, maar je kunt er ook voor kiezen om een container te huren. Afhankelijk van de tijd dat je de container nodig hebt, kan dit voordeliger zijn. Maar hoe huur je nu een container en waar moet je rekening mee houden bij de containerverhuur? We geven je in dit artikel een aantal tips.

Grootte van de container

Allereerst is het belangrijk om te bepalen hoe groot de container moet zijn. Er zijn containers van 10ft, maar ook van 5ft of van 20ft. Bepaal waarvoor je de container wilt gebruiken en hoeveel ruimte je hiervoor nodig hebt. Over het algemeen is 20ft het meest gekozen formaat. Dit formaat biedt ruim voldoende opslagcapaciteit en in ook goed in te richten als werkruimte. Vaak is het huren van een 20ft container ook niet veel duurder dan het huren van een 10ft container.

containerverhuur

Inrichting

Een container die je enkel gebruikt voor vervoer en eventueel af en toe voor opslag hoeft niet ingericht te zijn. Indien je er echter meer een soort magazijn van wilt maken, is het wel slim om te kiezen voor een ingerichte container. Containers die gebruikt kunnen worden als magazijn zijn voorzien van verlichting en stellingen.

Het is ook mogelijk om te kiezen voor een container die is ingericht als kantoorruimte of als werkplaats. Dit soort containers zijn voorzien van onder andere verlichting, ramen, een loopdeur, een kachel en ventilatie.

Containers zonder CSC-certificering

Verhuur

Een nieuwe container beschikt automatisch over een CSC-certificering. Zodra de container echter vijf jaar oud is moet hij jaarlijks opnieuw gekeurd worden. Het kan zijn dat de container niet meer water- of vloeistofdicht is, gaten, scheuren of andere beschadigingen heeft of niet meer goed kan worden afgesloten. Indien dit het geval is, wordt de container afgekeurd. De CSC-certificering wordt dan ingetrokken.

Afgekeurde containers kunnen niet meer worden gebruikt voor internationaal transport. Ze kunnen echter wel nog worden ingezet als opslagcontainers, werkplaatsen en kantoorruimtes. Over het algemeen is de containerverhuur van afgekeurde containers ook voordeliger.

Een cursus BHV volgen, welke en hoe doe je dit?

Voldoende BHV’ers op je locaties zijn belangrijk om de veiligheid in je pand te kunnen waarborgen. Om onderdeel uit te kunnen maken van het team BHV, moet je in het bezit zijn van een geldig BHV certificaat. Deze behaal je door een cursus BHV te volgen bij G4S. Bij deze cursus leer je wat je moet doen in het geval van een noodsituatie en hoe je het gevaar kunt bestrijden. Er zijn bij G4S meerdere cursussen op het gebied van BHV, welke voor verschillende doeleinden gebruikt kunnen worden.

Duur en geldigheid

Een cursus BHV bij G4S duurt slechts twee dagen. Deze dagen zijn opgedeeld in aparte dagdelen, waardoor je de cursus eenvoudig kunt combineren met je standaard werkzaamheden. Aan het einde van de cursus krijg je een BHV certificaat, welke een jaar geldig is. Dit certificaat is wettelijk verplicht om deel van het team BHV uit te kunnen maken. G4S werkt alleen met cursussen die volgens de wettelijke richtlijnen zijn ontworpen en daarmee worden de BHV certificaten hiervan door de Arbowet gezien als geldig.

Verschillende cursussen

De ene werknemer heeft al meer parate kennis over BHV dan de ander en in elke branche heb je andere werkzaamheden nodig om de werkplek veilig te kunnen houden. Daarom biedt G4S verschillende cursussen aan. Ben je nog een beginner op het gebied van BHV? Dan kun je een basistraining volgen. Heb je al een certificaat maar moet deze vervangen worden? Kies dan de bijpassende herhalingscursus. Werk je op een plek waar er een groot risico is op een uitslaande brand? Volg dan de BHV cursus (kleine) brandjes blussen. Verder kun je ook een cursus BHV volgen die gespecialiseerd is op het gebied van hoe je moet alarmeren en ontruimen en kun je een extra focus leggen op het onderdeel reanimeren. Bij G4S is er altijd wel een cursus BHV die past bij jouw wensen en die van je bedrijf.

ZZP’er? Volg één van deze cursussen!

Ben jij ZZP’ers? Dan weet je als geen ander dat er een hoop komt kijken bij het ondernemersvak. Je bent natuurlijk het liefst bezig met datgene waarvoor je uiteindelijk ondernemer bent geworden en dat kan van alles zijn, maar sommige werkzaamheden zijn onontkomelijk. Denk bijvoorbeeld aan boekhouden of het opstellen van een plan voor een project. In dit artikel deel ik een aantal interessante cursussen met je die je als ZZP’er zeker verder zullen helpen. Lees dus vooral verder!

Zelf leren boekhouden

Boekhouden: bij veel zzp’ers gaan alleen bij het lezen van dit woord de haren al overeind staan. Het is voor veel ondernemers niet het leukste onderdeel van het ondernemersvak, maar het is iets waar je niet aan ontkomt, want ieder kwartaal staat de belastingaangifte weer voor de deur. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het uit te besteden. Het uitbesteden van de boekhouding kost vaak een hoop geld en ook als ondernemer kun je iedere euro natuurlijk maar één keer uitgeven. In de cursus boekhouden van Learnit kom je erachter dat boekhouden ook best leuk kan zijn! Je leert er de fijne kneepjes van het vak en je kunt er dus een hoop geld mee besparen.

Geef je projecten vorm

Als je als ondernemer van plan bent om te starten met een nieuw project, gaat daar natuurlijk een hoop tijd in zitten. Om dit project vanaf het begin zo efficiënt mogelijk aan te pakken en om ervoor te zorgen dat je rekening houdt met alle facetten die bij de start van een nieuw project komen kijken, is het handig om een cursus projectmanagement te volgen. Zo zorg je ervoor dat je niets over het hoofd ziet en leer je hoe je een nieuw project zo effectief opzet. Veel ondernemers hechten bijvoorbeeld weinig waarde aan de planningsfase van een project en hebben geen duidelijk plan. Dit kan behoorlijk wat geld kosten. Verstandig dus om je er met de juiste kennis en kunde in te storten en een cursus projectmanagement is in dat opzicht bijzonder waardevol.

Ben je op zoek naar meer informatie of lijkt het je interessant om één van bovenstaande cursussen te volgen? Neem dan eens een kijkje op de website van Learnit.

Logo-Best-Budget-Kantoormeubelen

Tip voor goede bureaustoelen in Eindhoven

Ben je op zoek naar bureaustoelen Eindhoven om een bedrijf in de buurt van Eindhoven te vinden die goede bureaustoelen aanbiedt voor een voordelige prijs? Dan raad ik je aan om eens een kijkje te nemen op de website van Best Budget Kantoormeubelen. 

Een zeer goede website met veel informatie 

Toen ik zelf op het internet op zoek ging naar bureaustoelen Eindhoven kreeg ik zeer veel zoekresultaten van erg veel verschillende bedrijven bij mij in de buurt die bureaustoelen aanbieden voor een voordelige prijs. Nadat ik een tijdje op het internet op zoek was gegaan en een aantal websites had bezocht en met elkaar had vergeleken sprak mij de website van Best Budget Kantoormeubelen mij het meeste aan. De website is namelijk erg overzichtelijk en bevat zeer veel aantrekkelijke informatie. Op de website staat onder andere vermeld dat het bedrijf producten aanbiedt die van een goede kwaliteit zijn en deze aan worden geboden voor een voordelige prijs. Dit sprak mij erg aan waardoor ik besloot om een kijkje te nemen in het assortiment van het bedrijf. 

banner kantoormeubelen

Zeer tevreden over mijn aankopen bij Best Budget Kantoormeubelen

Het bedrijf biedt een zeer groot assortiment aan waardoor ik erg veel keuze had tussen zeer veel verschillende bureaustoelen. Nadat ik een aantal stoelen met elkaar had vergeleken besloot ik om over te gaan tot een aantal aankopen. De bureaustoelen werden namelijk aangeboden voor een voordelige prijs en zagen er goed uit. De stoelen werden erg snel geleverd en zitten zeer comfortabel. Daarom ben ik ook erg tevreden over mijn aankopen en over het bedrijf. 

Financieel

De beste lening bij Lening.com

De mogelijkheid om geld te lenen is erg fijn. Het is namelijk niet altijd mogelijk om aan het gewenste bedrag te komen. Het is namelijk niet voor iedereen mogelijk, om binnen een korte periode een groot bedrag te sparen. Daarom is een lening af te sluiten bij Lening.com altijd mogelijk. Voorheen was het dan ook het geval, dat ook dit veel tijd in beslag nam. Tegenwoordig is dit zeker niet meer het geval. Het is bij Lening.com namelijk mogelijk, om binnen een zeer korte periode een lening af te sluiten. Dit zal ervoor zorgen dat er veel tijd bespaard zal worden (en misschien ook wel geld).

Lening.com houdt niet van tijdverspilling en te veel moeite steken in onnodige zaken. Daarom is het mogelijk om gemakkelijk en snel een lening af te sluiten bij Lening.com. Dit zorgt ervoor dat er veel kansen die normaalgesproken misgelopen worden, wel gelijk gepakt kunnen worden. Het nadeel van lang wachten op lening kan erg veel vervelend zijn.

Snel de juiste lening afsluiten bij Lening.com!

Er is voor iedereen een andere reden om een lening aan te vragen. In alle gevallen is het erg van belang, dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt. Dit bespaart namelijk veel tijd, geld en voor veel mensen ook stress. Lening.com houdt daar ook zeker rekening mee. Het is mogelijk om gemakkelijk een lening te vragen via de website van Lening.com. Er zal dan ook snel een reactie komen op de aanvraag. Daarnaast wordt er ook geholpen bij het kiezen van de juiste lening.

Logo-Shiraz

Op zoek naar giroflex stoelen

Bij Shiraz hebben ze vele verschillende stoelen van Giroflex. Giroflex is de grootvader van de stoelen. Ze lopen altijd voor met de nieuwste technieken en materialen. De mensen van Giroflex zijn experts op het gebied van stoelen en dat ziet u terug. De stoelen zijn van de beste kwaliteit. Giroflex heeft ruim 140 jaar ervaring in het maken van stoelen. Ze lopen voor op de rest, omdat ze nieuwe technieken proberen te testen. Naast Giroflex heeft Shiraz nog veel meer soorten stoelen voor u. Shiraz beschikt over de beste kwaliteit stoelen voor de laagste prijs. Dus zoekt u een winkel waar u kunt slagen voor al uw stoelen en andere kantoormeubilair. Dan bent u bij Shiraz in Dordrecht aan het goede adres.

kantoormeubilair

Zeer fijne en ergonomische stoelen

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de stoelen die Shiraz levert. Bij ons kantoor hebben we een aantal jaar geleden stoelen gekocht, maar die zijn bijna allemaal kapot en we hebben drastisch nieuwe stoelen nodig. Dit is gelukt bij Shiraz. We gingen samen een kijkje nemen in de showroom en die ziet er heel mooi en verzorgd uit. De stoelen die we hebben gekozen zijn van het merk Giroflex uit zwitserland. Deze stoelen zitten fantastisch en ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik zou zeker aanraden om een kijkje te nemen in onze showroom.

Meteen alle artikelen bekijken

Heeft u interesse in de artikelen van Shiraz? Dan kunt u een kijkje nemen op de website, wat ze allemaal voor u kunnen betekenen. Ook kunt u even langskomen in de showroom.

internet marketing Eindhoven

Goede internet marketing Eindhoven

Dankzij de inzet van het internet marketing Eindhoven, zagen wij onze omzet stijgen. Vandaag de dag kopen veel mensen hun producten online. Zij gaan er niet meer op uit, wanneer zij op zoek zijn naar een bepaald artikel. Het is net zo makkelijk om deze aankopen online te gaan doen. Bovendien kan je 24 uur per dag op zoek gaan naar een bepaald product. Ook bestellen op elk gewenst uur is geen enkel probleem.

internet marketing Eindhoven

Bereik meer klanten op het internet

Als ondernemer wil je er dan ook alles aan doen om zo goed mogelijk gevonden te worden op het internet. Om een goede positie in Google te krijgen kan het verstandig zij om hier een professioneel bedrijf naar te laten kijken. Websitepromotor is zo een bedrijf en hier werken mensen die heel veel verstand hebben van dit soort zaken. Door hun inzet hebben zij al meerdere bedrijven goed zichtbaar op het internet gekregen. Vooral het maken van een zeer goede en interessante website is een pré.

Ook is het mogelijk om een zoekmachine optimalisatie uit te laten voeren. Ofwel SEO. Eigenlijk kan er veel aan worden gedaan om jouw omzet te zien stijgen. Om te beginnen is een persoonlijk gesprek met dit bedrijf. Hier kunnen zij jou precies vertellen wat zij allemaal kunnen leveren en hoeveel het gaat kosten. Echter is het erg interessant om te weten dat zij volgens een no cure, no pay systeem werken.

Kantoor

Refurbished kantoormeubelen

Zoek jij refurbished kantoormeubelen? Dan ben je bij Mauron Kantoormeubelen B.V. op het juiste adres. Bij Mauron Kantoormeubelen B.V. zijn ze dé specialist in tweedehands kantoormeubelen. Ze hebben een gevarieerd en ruim assortiment aan refurbished kantoormeubelen. Door het uitgebreide assortiment kan Mauron Kantoormeubelen B.V. kunnen ze voor jou een mooi kantoor inrichten. Ze richten kantoren in voor zzp-ers maar ook voor kantoren met 50+ werkplekken. Ze hebben veel verschillende soorten refurbished kantoormeubelen. Ook beseffen ze zich dat het wellicht lastig is om bepaalde producten te kopen via een webshop. Je kan dus langskomen in de showroom om te kijken naar de refurbished kantoormeubelen. 

Refurbished kantoormeubelen

Kantoor inrichten met refurbished kantoormeubelen 

Je kan je kantoor prachtig inrichten met refurbished kantoor. Hieronder kan je de verschillende soorten meubelen zien,

  • Stoelen zoals bureaustoelen, vergaderstoelen, wachtkamerstoelen, designstoelen enzovoort
  • Bureaus, hoekbureaus, rechte bureaus en maat werkbureaus
  • Diverse soorten vergadertafels zoals conferentietafels, bijzettafels en meer
  • Kasten zoals archiefkasten, boekenkasten, roldeurkasten, draaideurkasten, schuifdeurkasten en meer
  • Verschillende Ahrend onderdelen, Ahrend sleutels en kantoor accessoires

Je kan dus eigenlijk voor alle soort meuubelen hier terecht. Mauron Kantoormeubelen B.V. heeft voor elk soort bedrijf meubels die je kan zien in de showroom of gelijk kan bestellen op de website.Voor meer informatie kan je kijken op de website van Mauron Kantoormeubelen B.V. en contact opnemen als je vragen hebt.  

Tweedehands
Meubelen zo goed als nieuw.

Ik heb refurbished kantoormeubelen gekocht bij Mauron Kantoormeubelen B.V.

Ik vond dat het tijd was voor een interieur make-over. Ik vond de website van Mauron Kantoormeubelen B.V. en besloot een kijkje te gaan nemen in de showroom. Toen ik daar was kon ik bijna niet kiezen tussen alle dingen. Ze hadden zoveel dat het erg lastig was om iets te kiezen. Door de goede hulp van de medewerkers heb ik nu een prachtige set van refurbished kantoormeubelen. Ik ben er erg blij mee.